JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Helena Lundbäck GP-segrade
(Ridsport)
PIOLTELLO, ITALIEN : Helena Lundbäck och Madick vann helgens Grand Prix, där Douglas Lindelöw var trea med Caliando.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Douglas Lindelöw och Casquo Blue avslutade tävlingarna i Mannheim, Tyskland, med att bli trea i tisdagens Grand Prix.
Hästnyheter
Först vann de lördagens Grand Prix. Sedan följde de upp med seger i küren, som också var final i Dressage Powers främsta tour för året...
Hästnyheter
Seger i 1,50-klassen på lördagen och en tredjeplats i söndagens 4* Grand Prix på 1,55-hinder. Douglas Lindelöw kan lägga en bra helg...
Hästnyheter
Det blev en GP-dubbel för Patrik Kittel vid de trestjärniga dressyrtävlingarna i Marakalnok, Ungern i helgen. Med hingsten Bonamour vann...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Du gör ju precis det jag beskriver nu, samtidigt som du helt missar poängen jag har skrivit. "man skyller på att man äter mängder med...
Anna-Bella
7 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 40 738
Allmänt
Scenföreställningar
Kultur I dag såg jag baletten Den store Gatsby på Det Kongelige Teater - Operaen i Köpenhamn.
Den store Gatsby hade världspremiär i Köpenhamn...
Dyngpeter
10 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...
Fiorano
1 minut sedan
Svar: 686
Visningar: 60 423
Grenar
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Vad roligt! 😊
Nej det är bara hon som har mycket parasiter så hagen verkar okej ändå.
carmarnic
10 minuter sedan
Svar: 91
Visningar: 9 500
Avel