JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Help meee!! namn stavning! :p
Min lilla valp kom igår efter mkt om o men
Äntligen klämde Lily ut dem
Den enda överlevande valpen.
Nu är det så att valpen ska heta överlevaren eller hur det blir..
fast på engelska..
Hur blir det?
Survivle? det låter konstigt.. eller ser konstigt ut.. engelska experter! hjälp mig!
Sv: Help meee!! namn stavning!
survivor
tiotiotio
Survivor - Överlevande
Jag tycker att
Solo passar bättre!
tack så mkt
Njaa
eftersom hon fick lov att hjälpa den att börja leva så tyckte nog uppfödaren att det va bästa
Men när jag ändå är igång!
Namnhjälp vad ska hon kallas???
Laponias Sole Survivor? Ensam överlevare...
Phoenix tycker jag är ett fint och betydelsefullt namn på en överlevare. En metafor för återuppståndelse, från den grekiska myten om fågel fenix.
Jag håller med Jaahl.
Smeknamn "Lona" kanske?
Som en liten förkortning på lonely?
det va ett bra namn! måste höra me Malin ikväll ^^
Övr. Hund
Hur har era äldre hundar förändrats med åldern?
Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Övr. Hund
Hej allihopa!
Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej.
Jag pluggar...
2
Hundhälsa
Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Hundhälsa
Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag..
Jag har...
2
Eurovision 2025
Kultur Albanien - Jag är ruggigt svag för den här typen av musik. Jag tänker inte ens motivera, jag gillar att vara en drama queen ibland.
Dentaku
Alldeles nyss
Svar: 784
Visningar: 14 093
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Väldigt trevligt häng på möhippan ikväll! Jag anslöt efter de redan varit på spa och lunch, men blev glatt välkomnad och inkluderad :)...
Ceta
2 minuter sedan
Svar: 516
Visningar: 14 553
Allmänt