Helvetes jäkla piss skit

Status
Stängd för vidare inlägg.
4789
Helvetes jäklar kuk cancer!!! Jag hatar den sjukdomen så mycket att jag spyr! Den är inte rättvis någonstans, den dyker upp som ett jäkla troll som förstör allt i sin väg. Åhhh!! Jag hatar skiten! Än en gång har en kvinnlig nära släkting drabbats av samma typ av cancer som min mamma gick bort i för nästan exakt 3 år sedan. Nästan på dagen. Och även hon förlorade den hemska, orättvisa, mörka kampen. Jag vågar knappt tänka på hur hennes man och barn mår nu, hon va inte gammal alls.
Jag spyr varje gång jag tänker på cancer. Bland det värsta jag vet är när folk lägger upp bilder på Facebook om folk som klarade kampen. Kul för dem men jag får en käftsmäll varje gång.
Näe, dags att fokusera på nåt annat ett tag. Kan inte detta dra ner mig idag mer. Har kollat på en film från löshoppningen igår 100 gånger nu för att få upp mitt humör och det hjälper lite. Att se Zams glada ögon och spetsade öron när han majestätiskt flyger över hinderna, oslagbar stolthet. Världens bästa häst ger mig så mycket tröst av att bara vara! Fina hjärtat :love:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp