Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Ja, jag behöver hjälp nu. Mina känslor har fastnat i någon mörk bitter jäkla fängelse som jag inte tar mig ur. Allt blir bara värre och...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Araminta
·
  • Låst
Dagbok Nästan ett halvår har passerat sedan jag skrev om min sjukdom och vardag. Ett halvår där jag följt vår utvecklingsplan nästan helt...
Svar
0
· Visningar
433
  • Låst
Dagbok Då var det snart dags att börja jobba igen.. De senaste veckorna har rusat förbi, återhämtning efter julen. Skulle varit hos psykologen...
Svar
0
· Visningar
196
  • Låst
Dagbok Jsg sitter i soffan och kollar på sporten och läser alla uppdateringar på Facebook och Instagram. Arg och bitter över det jag läser och...
Svar
0
· Visningar
318
  • Låst
Dagbok Har tyckt att min lilla Zam varit lite olik sig själv på sistone. Börjat vara sur i boxen, har varit lite bråkig vid utsläpp, stått och...
Svar
0
· Visningar
198
  • Låst
Dagbok Jag är lite fundersam just nu. Känner att jag prioriterar väldigt egoistiskt just nu och det ger ingen god eftersmak. Ligger nu i soffan...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Vissa människor kan sitta still i flera månader och ändå vara i toppform efteråt. Själv kan jag inte ta det normallugnt en endaste vecka...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Helvetes jäklar kuk cancer!!! Jag hatar den sjukdomen så mycket att jag spyr! Den är inte rättvis någonstans, den dyker upp som ett...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Ett nytt år har precis påbörjats och känslan av att vilja börja om på nytt har sällan varit så stark. På Facebook läser jag allas...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Dagarna springer iväg och jag hänger knappt med. Snart är det ju jul! Jag tyckte jag var ute i god tid och hade så mycket tid i år men...
Svar
0
· Visningar
203
  • Låst
Dagbok Ja, uppenbarligen kan man det. Två gånger dessutom på samma vecka! I stallet där jag står ingår inte insläpp vilket gör att de som har...
Svar
0
· Visningar
339
  • Låst
Dagbok Vilken vecka jag haft! Sjuka barn som legat med jättehög feber och en man som inte mått bra. Höjdpunkten blev när mannen dessutom måste...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Suck! Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag är så hård mot mig själv, dömmer mig hårdare än vad jag någonsin skulle dömma någon...
Svar
0
· Visningar
163
  • Låst
Dagbok Ibland får man den starten på morgonen som man får och så får man jobba sig upp från det resten av dagen. Idag var det så. Vaknade upp...
Svar
0
· Visningar
209
  • Låst
Oro
Dagbok Usch vad jag känner mig låg. Var hos psykologen i torsdags och pratade igenom ett och annat. Jag känner ingen ro när jag är hemma...
Svar
0
· Visningar
148
  • Låst
Dagbok Oj va många dagar sen jag skrev sist. Finner ingen riktig ro att skriva på telefonen eller plattan som när jag sitter vid en dator...
Svar
0
· Visningar
288
  • Låst
Dagbok Nu är det början på dag tre av min sjukskrivning, ändå känns det som jag stressat mer än vanligt. Som att det är massa saker jag måste...
Svar
0
· Visningar
180
  • Låst
Dagbok Ibland blir inte saker som man tänkt. Plötsligt får man ett besked som slår så hårt att hela ens världsbild vänds upp och ner. Jag har...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Gick förvånansvärt snabbt att komma fram till försäkringskassan när det väl började ticka under 50 samtal före. Det konstiga var att ena...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp