Hemlock Grove - funderingar (varning för ev. spoilers)

purity_666

Trådstartare
Jag har precis tittat klart på serien och fattar inte några delar av det hela. Jag kan erkänna att fokuset inte alltid har varit 100% så någon kanske kan bena ut frågetecknen.

* Olivia bar ju enbart vita kläder i början. Någon speciell anledning? Sen började hon bära rött och svart också, återigen någon speciell anledning?

* Shelley blev ju blå där hon rodnade i ansiktet i början, men slutade sen med det. Varför? Vet man varför hon blev blå?

* Vem var barnet som skulle bli surrogatkropp åt Shelley. Det pratades om att någon fått missfall, hör det ihop`Eller var bara barnet ett random barn?

* Jag fattade det som att Nadia skulle få de ägg som senare skulle bli monster, men hade hon fått ur sig alla ägg då när de räddade henne? Var han läkargubben pappa till monsteräggsbebisarna?

* De sa ju flera gånger att Peter inte skulle kunna förvandla sig tillbaka om han blev varulv på fel måne fler gånger, men han blev ju varulv massa gånger efter det. Sen nu sista gången, blev han varulv för alltid då?

* Nadias ögon var ju superblå och hon kunde mörda folk. Men sen var dom inte lika blå. Vad gjorde doktorn med henne? Försvann hennes gåvor då också?

* Kunde inte Roman få folk att göra som han ville längre på slutet? Den där stirragrejen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp