JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hemmahoppet Leif Hall räckte inte till i högsta klassen - nöjd med insatsen ändå
Moderator
Hästnyheter
Denise Ödén och Leif Hall från Gävle ryttarsällskap och Lotta Sjöberg från Högbo ridklubb är kvalade till SM. Under fredag, lördag och...
Hästnyheter
Leif Hall, Gävle RS, ställde upp i två 140-klasser under Näsets RS meeting i helgen. Och hann var felfri runt båda. "Det känns jättebra...
Hästnyheter
Leif Hall och 17-årige Cilvano Z har mycket rutin tillsammans. Och nu kan ekipaget lägga en seger i Grand Prix-klassen under Sundsvall...
Hästnyheter
Ridskolechefen Leif Hall bygger banor, rider själv och engagerar sig samtidigt i alla klubbens övriga ryttare under helgens Gävle Horse...
WE-tråden
Övr. Grenar Skulle säga att du får rida i samma galopp. Men om du behöver byta galopp för att komma in bra i nästa hinder så får du inte bryta...
Fiorano
6 minuter sedan
Svar: 657
Visningar: 58 617
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
23 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Känner mig lite trög men vilken tävling är Coty?😊
MiniLi
49 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 724
Grenar