Bukefalos 28 år!

Hemorrojder

pepp

Trådstartare
Orkar inte byta nick.

Men ja, jag har estetiska problem med min sjärt, orsaken ser ni i rubriken. Kan ha haft det i kanske 2-4 år, vet inte riktigt när dom uppkom.
Dom sitter alltså utanpå, som små hängande hudflikar... jag skäms nåt så oerhört över detta när jag har sex... även om ingen sagt nånting.

Går sånt här att operera bort, är det smärtfritt, måste man vara sjukskriven länge?

Jag skäms över att skriva denna tråden, men nu när det stört mig i två år så är det dags... :nailbiting:
 
Sv: Hemorrojder

Jo, jag har tänkt göra det hur länge som helst. Men hatar att bresa på bena inför okända människor :D haha, får ta tag i det i veckan!
 
Sv: Hemorrojder

Inte är det kul, men de är ju där för att hjälpa.
Man brukar dessutom få ligga på sidan när de ska kolla nåt vid rumpan, så du behöver inte bredda på benen :p
Fast jag vet känslan, att ringa om rump-problem är inte kul. Men det kan vara bra att få hjälp. När jag ringde och sa att jag hade haft blodiga diarréer i ett par månader så fick jag inte uppfattningen om att de tyckte jag var konstig på något vis som ringde. Tvärtom.
 
Sv: Hemorrojder

"Små hängande hudflikar", är du säker på att det är hemorrojder? Av mitt favoritprogram Våra pinsamma kroppar har jag lärt mig/sett att det är ganska vanligt att ha lös hud/hudflikar utanför anus som inte är hemorrojder. :) (Om det går att göra något åt rent estetiskt vet jag tyvärr inte.)
 
Sv: Hemorrojder

Orkar inte byta nick.

Men ja, jag har estetiska problem med min sjärt,

Jag förstår att det är jobbig, men ditt sätt att formulera det fick mig att bryta ihop av garv :D

Som andra sagt, kontakta vc, de lär inte lyfta på ögonbrynet ens :)
 
Sv: Hemorrojder

Dom har tidigare varit hårda och blodfyllda(?) och nu bara flikar, som äcklar mig...

Haha jag förstår det Gimlan, haha :D jag är inte världens bästa på formulera mig ;-)
Ska försöka kontakta vc i veckan, problemet är att jag hatar att prata i telefon, och detta gör det ju ännu värre :D
 
Sv: Hemorrojder

Finns "Mina sidor" på landstingets hensida där man kan logga in och kontakta sin vc och ofta även boka tid.

Och du, det var underbart formulerat :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 537
Senast: Lillefrun
·
Relationer Varning för långt och vimsigt inlägg, måste bara få skriva av mig, kände jag. Jag lever i en relation sedan två och ett halvt år...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 671
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp