hemsida för Q.C.??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare freakshow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 965
F

freakshow

finns det en hemsida för Quarter Canyon?? :confused:
letar och letar men finner inget.
eller är det bara ett "märke"?
kan ni nämna några/någon återförsäljare?
annat liknande varumärke?? :idea:

kramar för all hjälp jag kan få :love:

Sv: hemsida för Q.C.??

Q.C är H**ks eget märke och om jag inte har fel så har dom väl bara 2 sadlar som heter så? Jag kan ha fel.
Jag tror inte du hittar någon egen sida om det.

jag talade igår med en som jobbade på h**ks igår och hon sa att det var en typ egen leverantör.
så hon visste väl inte så mycket.

tack iallafall:)

H**ks säljer dem ju, men det är faktiskt den enda kedjan/butiken jag sett grejorna i. De har väl ett par sadlar samt ett par träns och så, men det jag har sett av kvalitén har väl varit långt ifrån imponerande och/eller prisvärt tyvärr... :p

Kanske mer info på google-sökning? :idea:

har träns mm från "q.c" är ganska besviken faktiskt. lädret torrt och gått av etc....

(har aldrig provat sadlarna)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Tilly_85
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: bobbbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
705
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023