Hemsida kieffer?

ann80

Trådstartare
Är det någon som vet om Kieffer har det? Letar efter prisuppgift på deras grimma Suleika o har hittat lite olika svar beroende på var den säljs...allt från 800-1200 kr.

Sv: Hemsida kieffer?

Tack för det!! :bow: Det var en sån jag menade. Men det stod tyvärr inga priser...:crazy:

Tack! Kom precis på när jag läste det att jag pratade med dem på mässan i scandinavium i påskas. Supertrevliga, ska genast ringa dem på måndag!:banana:

Hos oss kostar den 1298,- kollade i datorn i går... Ligger nog däromkring andra ställen också.

Tycker att det är ett lite orimligt pris iom att tränset kostar nästan samma, 1400 kr...

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka