älgen

Trådstartare
Har fått i uppdrag av sambons bilklubb att försöka görq en hemsida till dem.
Någon som vet hur mqan gör för att en sida ska komma upp på t.ex altavista när man söker på t.ex då bil.
Vilken sorts hemsida är bäst?
Med andra ord HJÄLP! Hur gör man? :o

Vad är det du vill ha hjälp med; göra en hemsida eller anmäla din sida till sökmotorer?

Om du vill att sökmotorer ska hitta din sida är det bra om du har lagt in Meta-taggar i koden. Läs mer om detta här.

Anmäl också din sida. Hur du gör detta är sannolika lite olika för olika sökmotorer. När det gäller google, som ju anses vara störst och bäst, klickar på du Allt om Google och sedan Lägg till/ta bort din URL. På Altavista klickar du på Registrera en webbplats.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
894
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 235
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka