Hemsidor att leta gård på?

S

Spider84

Tänkte försöka hålla koll på läget så man vet lite vad priser m.m. ligger på när (föhoppningsvis) det blir dags att köpa gård.

Har ni några bra hemside tips där de annonserar ut privat?

Och har ni några bra tips på mäklare som man kan ta kontakt med när det börjar närma sig?
Håller till i Umeå om det spelar någon roll och det är även runt där gården ska hittas.

Ja, jag vet, men jag kan inte låta bli. Jag har fått gård på hjärnan nu och jag vill se till att lyckas med att i alla fall få "lån" detta år och förhoppningsvis också en gård...men, men så mycket kan hända (tyvärr). :crazy:
 
Har väl inga bra tips på hemsidor med bara gårdar...men kolla på www.hemnet.se
Där finns iallafall både gårdar och hus, du kanske kan få nån uppfattning om priser! :)
 
Ingen som vet några bra sidor för södra Sverige? Med privata objekt kanske? Man kan ju iofs kolla här på Buke, men det finns ju inte speciellt många här.
 
Jaa.. Norra Skåne, Södra Halland, Södra Småland ungefär. Jag har hittat ´flera av mäklarnas hemsidor - de flesta verkar ju lägga ut på hemnet. Men det måste ju finnas sidor där privata säljare lägger ut, eller?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 893
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 310
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 817
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp