Bukefalos 28 år!

Hen är säkert visst intresserad!

TygerTyger

Trådstartare
Bara det att ... Ja, vad då?

I de inledande stadierna av en relation, då det är osäkert huruvida det överhuvudtaget blir någon fortsättning, är jag själv en expert på att göra övertolkningar av olika signaler. Oftast åt det negativa hållet, så att jag slipper bli besviken längre fram. Tar det t ex mer än någon halvtimme att få svar på ett sms så drar jag slutsatsen att allt är över innan det ens började.

Mina vänner är istället överdrivet optimistiska och har de mest fantastiska förklaringar till att det dröjer. Nyligen presterade en av dem ett bekymrat ansiktsuttryck och "Han kanske är analfabet?" som möjlig förklaring till att en dejt inte skickade sms. :cautious: Det var allvarligt menat och lyckades i alla fall få mig på bättre humör, om än inte på det tänkta sättet. :D

Vilka motsvarande ursäkter har ni själva kommit på, fått hjälp med att hitta på eller kanske bara hört talas om? Jag tänker alltså på raka motsatsen till "He's just not that into you".
 
Sv: Hen är säkert visst intresserad!

(Deleted, för att jag nog läste frågeställningen lite för fort...)
 
Sv: Hen är säkert visst intresserad!

"Han kanske är analfabet?" som möjlig förklaring till att en dejt inte skickade sms. Det var allvarligt menat och lyckades i alla fall få mig på bättre humör, om än inte på det tänkta sättet.
:rofl: De menar nog väl. Själv överanalyserar jag hejvilt om jag ens närmar mig att bli intresserad av någon.
 
Sv: Hen är säkert visst intresserad!

Jag tänker ganska fort att han är inte intresserad. Varken optimistiskt eller pessimistiskt. Ibland så har det väl hänt att man har tänkt att han kanske har några speciella problem, men vill han inte säga det så är det ingen ide att spekulera.
 
Sv: Hen är säkert visst intresserad!

"Han kanske är analfabet?"

Hahahahahaa, det var det roligaste jag läst på länge :D

Själv har jag inte tänkt så, har inte varit intresserad av killar som man måste hitta på massa orsaker till ifall man inte hör av sig utan dom är nog bara dumpade fast dom inte själva vet om det :p

fast det vore trevligt om dom vore analfabeter eller ha varit med om nån olycka så alla fingrar försvunnit eller liknande scenarier hahahahha

Nä jag har typ bara haft jättekorta eller jättelånga förhållanden och då har det inte varit några konstigheter
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp