Henri De Rival träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lanejja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 935
L

Lanejja

Vet någon på ett ungefär hur mycket detta tränset kostar? För det står nämnligen inte på Hansbos hemsida hur mycket det kostar.

737043.JPG

Sv: Henri De Rival träns

Tror de ligger på runt 500 kr. Är inte säker, men det är iaf vad de kostar på de franska sidor jag sett.

Ah, tack :) Försökte googla, men fick bara upp sadlarna. Passar på att putta lite ifall någon vet mer :)

Vilket snyggt! :love:
...men jag vet inte vad det kostar:p

Visst är det :love: "Behöver" ett nytt dressyrträns :angel: :d

Googlade lite, hittade inte exakt din modell, men på en amerikansk sida låg de på 119-130 dollar. En dollar är ca 7.50 kr.
Men de är billigast i Frankrike faktiskt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 621
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka