Henrik är hästarnas hjälte

Sv: Henrik är hästarnas hjälte

Henrik är definitivt en av mina hjältar! :love:
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

Tänk att det finns så fantastiska människor! Henrik är verkligen en sann hjälte! :love:
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

Tur att det finns sådana människor! Jag blir imponerad varje gång.:):D
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

härligt tt sånna människor finns:)
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

vilken människa !
tur det finns sånna som han .

:bow:
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

min ponny Holly har varit amma 3 ggr, hon adopterar alltid föl och har alltid mjölk...så hon är 3 familjers hjälte :)
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

Ibland undrar man om det bara finns sjuka människor. Men det är när man hör om sånna personer som verkligen går in helhjärtat i något som man förstår att det finns folk på denna jord som bryr sig. :love:
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

Ja verkligen:bow: Han har hjälpt många fölungar att klara livhanken och framförallt avlastat väldigt många nyblivna fölägare!

Han är värd det där priset som de talade om i artikeln!:bow:
 
Sv: Henrik är hästarnas hjälte

En sån otrolig människa!! Och att han inte har en tank på att sluta gör ju saken bara annu mera fantastisk!!:love:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 106
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter När Kajsa Larsson och hennes mamma var på väg till travet med sin häst började bilen att brinna. På grund av sitt rådiga ingripande...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter När Henrik von Eckermann i helgen debuterar i Global Champions Tour blir det med två nya hästar - Calado och Caprys 2. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp