• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 635
S

svea08_

nån som vet vad modellen heter på de HG tränset som har guld/silver nitar på pullarnosgrimman? vad de kostar och vart man kan köpa de? hittar de ingenstans =(
(vet bla att linn widmark har det på klipatrick fionn om det kan vara till någon hjälp) :p

Sv: HG träns

Modellen heter "clincher". Det finns på HG's hemsida
clincher2.jpg

Jg betalade 3300 för mitt Biarritz, så kan tänka mig att dethär kostar ungefär lika mycket. Kanske något mer

Senast ändrad av en moderator:

ÅÅh där är mitt drömträns! Klämde på det en hel del på GBG horseshow! Finns en förbygel i samma serie med nitar på. Snyggaste som finns helt klart! :love: :love: Tror det jag såg var med aachengrimma men de var lika fint!

Finns några HG-träns på www.equinet.se så hör med dem om de kan ta hem tränset åt dig. Annars ring till www.equalityline.se. De hade tränset jag klämde på.

Senast ändrad av en moderator:

tack så mkt! :) behöver ju iof inte nåt nytt träns, så de blir nog inget men drömma kan man ju!! hehe.. de e såå snyggt! :love:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 079
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka