Himalaya täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare crocket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 418
C

crocket

Någon som har någon erfarenhet av dom vintertäckerna?, vet att de går o köpa på b*rjes.
Har dom bra kvalité??

Sv: Himalaya täcke

har ingen erf av det täcket, men föregångarna har varit väldigt bra faktiskt trots att de är så billiga. Bra passform o har hållit hästarna torra.
Vet många som e nöjda med Himalaya oxå, så jag tror det e ett bra köp.

Är det Everest du tänker på? Har faktiskt det regntäcket köpte för 6 år sedan.Ett riktigt kanontäcke håller bra!

Till trådskaparen; funderar själv på dessa täckena är billiga och jag är nöjd med tidigare täcke från Börjes

Ska köpa ett på lördag så jag hoppas väl att det är bra :D

oki, tycker att det ser bra ut, så jag får fundera vidare, men vill gärna höra från fler
*puttar*

Jag har ett ofodrat isblått regntäcke (utan bogveck) som jag köpte förra året.
Det är ju samma kvalité på dom som på vintertäckena och de är Bra, Mycket Prisvärda
täcken. Mitt har hittills aldrig läckt, det har en utmärkt passform på min häst, och jag vet jätte många andra i stallet som också har sådana täcken (syrran har 1, stallägarna har runt åtta stycken till sina hästar, en annan jag vet hade vintertäcket sedan förra året, ridskolan har föregångaren till Himalayatäckena..) och alla är lika nöja med sina täcken! De sitter bra, är hållbara, står emot mycket regn och rusk och är väldigt prisvärda.

Förra modellen utan bogveck finns ju också kvar i vissa storlekar, så "vågar du inte chansa" kan du ju köpa ett sådant om det finns i din hästs storlek.. det kostar strax under 300:-... väldigt mycket täcke för pengarna.

Har barar erfarenhet av regntäcket och det är bra! Funderar på att beställa vintertäcket=)

:love: :love: :love:

Köpte mitt först till vintern 1998-99...
Har nu sålt det och det används fortfarande.. :banana:

Har nu ett grått sen några år tillbaka..
Mitt och hästens favorittäcke :bow: :bow: :bow:

Jag har dels Everest regntäcket och RS regntäcke. De har ju alltid hållit samma kvalité, bara olika namn och färg för varje år.
Både täckena är super! De andas och läcker nästan aldrig in. Vid massor av blötsnö kan man knappast klandra något täcke dock. Då täpps ju t.e.x andas funktionen till...
Men det är jättebra täcke för det priset.

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
474
Senast: Scata
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
440
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka