H hellboy Trådstartare 28 Mar 2014 #1 ha ett sto som jag fundera på att ta ett föl på men frågan är vad man ska ha för hingst till henne . hon är inte så stor ca 157 . hennes stam är E: cannavaro Ee: cordamle Ue: chromico Uee: chromatic xx så vad ska man välja för hingst om man ska gå på stammen..
ha ett sto som jag fundera på att ta ett föl på men frågan är vad man ska ha för hingst till henne . hon är inte så stor ca 157 . hennes stam är E: cannavaro Ee: cordamle Ue: chromico Uee: chromatic xx så vad ska man välja för hingst om man ska gå på stammen..
H hellboy Trådstartare 28 Mar 2014 #2 Sv: hingst till detta sto så är tacksam för tips vilken hingst hade ni valt till detta sto.
M MauMau 30 Mar 2014 #3 Sv: hingst till detta sto vad vill du tillföra, förutom storlek? hur är ditt sto exteriört, hur rör hon sig? temperament, ridbarhet? enl. mig faktorer som spelar in minst lika mycket som stammen.
Sv: hingst till detta sto vad vill du tillföra, förutom storlek? hur är ditt sto exteriört, hur rör hon sig? temperament, ridbarhet? enl. mig faktorer som spelar in minst lika mycket som stammen.