Hippos mineraler

Leeelot

Trådstartare
De har ju bytt form på dem ga nyligen. Nu är det pellets som tex Krafft, innan va de i typ flagor... Någon som vet om innehållet är det samma? På hemsidan kan man ej se innehållet o analys på det. Samt om hästarna gillar dem? Mvh, matte till kräsen häst
 
Ser på hemsidan att de tagit bort länkarna som brukar finnas till innehåll osv. Då är det säkert något ändrat, kanske kommer länkar på hemsidan snart. Ser att säckarna bytt utseende också!
 
C912DDE8-1CFB-4B3B-9703-88DACEA8FE7A.png
 
Ser på hemsidan att de tagit bort länkarna som brukar finnas till innehåll osv. Då är det säkert något ändrat, kanske kommer länkar på hemsidan snart. Ser att säckarna bytt utseende också!
Kollade på Insta, o om man klickar på länken i bion, så kan man läsa deras nya katalog, där finns de nya produkterna!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Skall se om jag kan ta ett nyare kort på henne. Detta är från april. Men hon har lagt på sig rejält nu. I vintras va hon lite för smal...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 836
Senast: Marvin
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 490
Foder & Strö Finns det någon typ av hack utan lusern? Hade velat ha något mellanting mellan hösilage och gräspellets och om möjligheten finns även...
Svar
7
· Visningar
973
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp