Hitta gamla sidor..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare smiling_sun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 967
S

smiling_sun

Jag letar efter en hemsida jag var inne på för ett tag sen, men hittar inte den i listan.. Jag vet att man kan rtycka på några tangenter så kommer det upp var man varit den senaste veckan eller vad det nu är. Det var en sida där det sålde hästtäcken och jag vill så gärna köpa dt ena men hittar nu inte sidan o kommer inte ihåg vad den heter.. :confused:

Sv: Hitta gamla sidor..

Du har en knapp i Explorer som heter Tidigare. Den ser ut som en klocka och tar fram listan över sidor du besökt i veckan.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 064
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 427
Senast: Edla
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 803
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka