Hittar inte skivan?

Krystalline

Trådstartare
Hej!
jag har två spel som är helt nya, skulle installera dem igår, men datorn reagerar inte alls på att jag stoppar i skivan. det står helt enkelt att det inte finns nån disk isatt.

Någon som vet hur man kan göra för att datorn ska hitta dem? Jag har alla systemkrav, skivorna hittas inte på sambons dator heller.
Det känns bara som att det vore konstigt om det är två defekta spel som just jag har lyckats få tag på :confused::cry::(

Sv: Hittar inte skivan?

Dum fråga kanske, men fungerar andra skivor?

Liknande trådar

Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 201
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 428
Senast: snajl
·
IT & mobiler Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i...
Svar
0
· Visningar
1 028
Senast: mag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka