Bukefalos 28 år!

Hjälp jag behöver råd

Sv: Hjälp jag behöver råd

Har varit upp en vända och visst är där fint,och jag tror absolut att jag kan trivas där,speciellt eftersom det här känns så himla bra;)....Jag har bara haft en veckas semester ännu i år och planerar att ta semester i september/oktober och då åka upp och söka jobb.....Har idag letat upp alla tänkbara butiker och skrivit upp nummer....Ska börja att ringa runt......
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Jag har kanske inte så mycket mer råd att komma med, men instämmer i grattis och lycka till! :) Dalarna låter definitivt inte som det värsta stället man kan flytta till för kärlekens skull...
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Tack så mycket:)...Nä Dalarna har alltid legat mig varmt om hjärtat...och att hitta kärleken just där,känns lite som jackpott...;)
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

5 500 i kallhyra...för ett hus på 129 kvm,varav 30 kvm uterum med golvvärme....4 rum,3 sovrum ..stort vardagsrum och kök i ett...fin uppväxt hörntomt på 1 076 kvm....Låter det rimligt...?
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Jag bodde i lägenhet när jag träffade min livskamrat :love: Hade varit på samma jobb i ca 23 år.

Jag sa upp mig och flyttade till honom. Jag kände bara att det ordnar sig. Man måste våga :)

Kör på och lycka till med kärleken :D
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Och vad härligt att höra..:)....Jag har bestämt mig nu,jag kommer att flytta...: Love:...Ska bara få huset uthyrt......Ja och så måste jag ju säga upp mig...eller be om tjänstledigt,om det nu är möjligt...
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Det är rimligt eller hur?...Är det något mer än villaförsäkring,fastighetsskatt,om något går sönder typ vitvaror och så..?
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Sophämtning får ju hyresgästen stå för och elen så :)
Ska du hyra ut möblerat så prata med försäkringsbolaget om du ska tänka på nåt speciellt :)
 
Sv: Hjälp jag behöver råd

Kommer inte att ta allt med upp....får höra om hyresgästen vill ha kvar det annars får jag sälja bort det....Är det någon som vet vad det kostar att anlita flyttfirma?
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 339
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 885
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp