Hjälp med en kort text?

Fille

Trådstartare
Hallå! Sonen slutar förskolan snart, har köpt ett presentkort på lokala bageriet till pedagogerna så de kan köpa fika till apt/planeringsdag. Skulle vilja ha hjälp att skriva kort text/dikt/vers/rim som tackar för tiden på förskolan snart och som ”förklarar” att de kan köpa fika till något möte. Jag är dock värdelös på vad jag ska kunna skriva! Skulle vara kul om det var lite på rim eller liknande, jag kan bara skriva väldigt enkelt 😅 Någon? 🫣
 
Ni är guld värda
som tar hand om de vi håller kära
Vi förstår att det är är svårt
och att ni jobbar hårt
Därför unnar vi er en sockerbit, som tack för allt ert slit. :D

Ehum, kanske lite negativ klang. 😅
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 085
Senast: inverterad
·
Övr. Barn Jag behöver hjälp! Jag har en skoluppgift om att skriva en text åt regeringen.se som ska handla om klimatmålet, det finns tre frågor som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 167
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 152
Senast: Urigurien
·
Relationer Jag har tänkt göra den här tråden ett tag men inte kommit till skott. Jag har skämts, känt mig dum och fånig, medverkande, "jag får...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
9 327
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp