Hjälp snabbt.

S

Skydark

När jag trycker ner pil tangenten till vänster så blir det ett h. Tar jag den till höger så blir det ett n hur får jag till baka dettah?? Det blir så här. h? och så här n?
 
Sv: Hjälp snabbt.

Jag fattar inte ett ord av hur du menar :confused:
Har du laptop eller vanlig dator? Vad har du för tangentbord?
När händer detta?
 
Sv: Hjälp snabbt.

Jag har en laptop. SV tagentbord. Detta hände någongång igår. Det funkar inte med systenåterställning. Alltså när jag trycker ner pil tagenten så blir alltid bokstaven N före tex frågetecknet. Så här ser det ut när jag gör frågetecken.
h? n?
 
Sv: Hjälp snabbt.

Piltangenterna, är det SHIFT du menar?

Den ena är under Caps Lock och den andra bredare är under Enter?
 
Sv: Hjälp snabbt.

Jag har suttit och testat nu på min laptop med olika knappkombinationer osv, med alla locks i och utan, U name it. Jag kan inte få det att bli som du har det vad jag än gör. Jag har även gått in i felsökaren på min dator, det kan du göra genom att trycka på knappen till höger om din vänstra CTRL-tangent, en ruta med Fn i. Håll in den och sen trycker du på 1 uppe i sifferraden. Det är en liten ruta med ett ? i på den tangenten.

Då kan datorn själv felsöka.... jag hittar banne mig ingenting :confused: Annars får du ringa till supporten....
 
Sv: Hjälp snabbt.

Tänkte på en sak: du har inte råkat få in ett annat språk på tangentbordet?
 
Sv: Hjälp snabbt.

Tänkte på en sak: du har inte råkat få in ett annat språk på tangentbordet?

Det är på svenska.h! Kolla samma sak med utropstecken. Samma sak med alla tagenter på översta raden.... Jag börjar bli smått tossig på detta nuh!!.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp snabbt.

Jag ringde en kille nu. Han trodde att det var någon fel på tagentbordet....
 
Sv: Hjälp snabbt.

Då vet du numera att de tangenterna heter SHIFT inte piltangenter.

Piltangenterna använder man bl.a. för att flytta muspekaren.
 
Sv: Hjälp snabbt.

Ja, jag kom ju på det. Är det någon som har fler ideerh?
 
Sv: Hjälp snabbt.

Ja, jag kom ju på det. Är det någon som har fler ideerh?

Jag tror som killen, att tangenbordet fått spunk o ballar ur.

Har liksom testat o funderat på alla möjligheter, men kommer inte på nåt. Så du får nog bita i det sura äpplet o lämna in din dator.
 
Sv: Hjälp snabbt.

Tyvärr så har jag ganska mycket jobb som jag måste bli klar med. Men jag skall kolla om han hinner ta emot datorn. Tack för all er hjälp. Jag skall prova med att koppla in ett annat tangetbord och se hur det blir då. Bror min skulle komma förbi med ett senare. Fortsättning följer......
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 107
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 228
Senast: manda
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
668
Senast: AraSlei
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp