Hjälp! utställningsanmälanstjosan...

Red_Chili

Trådstartare
Hade tänkt anmäla mitt monster till "lilla sthlm" utställningen. MEN hur jag än tittar så hittar jag inget om när man senast ska anmäla. Står även något om att man kan anmäla över internet på SKKs hemsida, meeeen, jag hittar inte hur man gör där heller. :mad:

Jag känner mig jättekorkad!
Har bara anmält till SvVK-utställningar förut, men trodde inte att det skulle vara krångligare med SKK-utställningar... Tydligen hade jag fel.

Här är iaf adressen till PMet
http://www.stockholminternationaldogshow.se/PM.htm
Förstår någon mer än mig?
 
Sv: Hjälp! utställningsanmälanstjosan...

Du går in via Webbtjänster och går in på Internet anmällan när du går in där och anmäller hund kan du på respektive spalt längst ner se när sista anm dagen är.

I deta fall är sista dagen till Sto 16 Mars
 
Sv: Hjälp! utställningsanmälanstjosan...

Jag passar på att låna tråden och fråga en sak på samma tema. Saxat ur PM:et:

Anmälningstiden/sista betalningsdag via PlusGiro utgår den 26 februari 2009
Last entry/payment day 16 mars 2009

Eeeh, jaha :confused: det där är två olika datum som är ganska långt ifrån varandra - vilket är det egentligen som gäller?
 
Sv: Hjälp! utställningsanmälanstjosan...

Jag passar på att låna tråden och fråga en sak på samma tema. Saxat ur PM:et:



Eeeh, jaha :confused: det där är två olika datum som är ganska långt ifrån varandra - vilket är det egentligen som gäller?

Anmäler du via plusgiro är det det första och via internetanmälan det andra (ibland kan det dock vara en högre anmälningsavgift den sista tiden)
 
Sv: Hjälp! utställningsanmälanstjosan...

Anmäler du via plusgiro är det det första och via internetanmälan det andra (ibland kan det dock vara en högre anmälningsavgift den sista tiden)

aha, jaha, aha... :idea: Jag blev så förvirrad av att de listade två betalningsdatum att jag inte tänkte på att det nog hängde ihop med de två anmälningsdatumen... Det är dyrare att anmäla efter 8:e mars, men till 8:e mars är internetanmälan och plusgiro lika dyrt (och plusgiro går ut i övermorgon). Eller... har jag förstått det rätt?
 
Sv: Hjälp! utställningsanmälanstjosan...

aha, jaha, aha... :idea: Jag blev så förvirrad av att de listade två betalningsdatum att jag inte tänkte på att det nog hängde ihop med de två anmälningsdatumen... Det är dyrare att anmäla efter 8:e mars, men till 8:e mars är internetanmälan och plusgiro lika dyrt (och plusgiro går ut i övermorgon). Eller... har jag förstått det rätt?

Plusgiro: x kr anmälan stänger 26 feb

Internetanmälan x kr till 8:e mars x+y kr mellan 8:e och 16:e mars.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp