Maria_81

Trådstartare
Igår hade vi sadelmakaren ute och vi provade en drös med sadlar och landade tillslut på en Kentaur Elektra 17" normal(tror det egentligen heter bomvidd 2), helt underbar sadel jag ville inte kliva av hästen ;) Tanten gick på som aldrig förr så det var som en dröm alltihop. :love::bow: Dock hade sadelmakaren bara en ny Elektra och jag känner att nu när jag har den här infon så kan jag ju nu leta själv efter beg. Nu till min fråga, hur är Kentaur olika märken tex Medea, Athen penelope? Är dom lika Elektran eller vad skiljer dom åt? Finns det andra sadelmärken som liknar Kentaur Elektra? Hjälp mig så jag kan bredda min sökning lite. :bow:
 
Det finns ett par begagnade i samma modell och vidd som du provat, om du googlar.
Skulle råda dig att slå till på någon av dem istället för att leta liknande, om du nu hittat något som både du och hästen gillar. Det händer nämligen inte alltför ofta... ;)
 
Men nej, har du funnit en som ligger så bra är det klart du ska köra på den. Även om de andra sadlarna är lika denna så kan dom ändå ligga dåligt.

Som Keb sa, det händer inte ofta att både häst och ryttare älskar samma sadel :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp