Tänk om det varit så att någon med huskatt skrivit så här (vet att det inte är din katt!) Då hade det stått fullt med protester om att man inte ska bidra till att fler kattungar föds. Men så fort det handlar om en katt med papper är det en helt annan sak, märkligt tycker jag!

Nej, det är definitivt ingen annan sak för att den här katten har papper. Det är ju huskatter den producerar.

Men att man inte skriver och hojtar här kan ju bero på att man inte tycker att det är nån större idé att hänga Rallebralle för vad Syster Rallebralle gör.

mandalaki
 
Nej, jag menar absolut inte att det är hennes fel! Tänkte inte på det när jag skrev.
 
jag anser själv att hon är korkad så det e ingen fara.
när jag lägger mig i så lir det "äldre-syster-vet-bäst-syndromet" :crazy:
Hon ska ju ha den till avel så kastration är uteslutet.....på p-spruta/piller har jag aldrig fått svar! :confused:
 
tack,men kalla henne inte för syster Rallebralle.... :crazy:'

jag vill inte förknippas med henne på något vis.
vi sågs senast för ca:2 år sedan o pratar sällan i telefon.
hon blev knäpp när pappa dog o började dricka i massor. :crazy:
efter det vill jag inte ha någon som helst kontakt med henne.
men vad ska jag göra då?
jag hoppas ju fortfarande att det finns en gnutta syskonkärlek kvar,vi är alltså sex syskon(-en död)=5,ingen pratar med någon efter pappas bortgång,5 år sedan.

Det är helt sjukt!
skitsamma,hon är knäpp o det är faktum,nu till problemet....vad gör jag av kattungarna. :smirk:
 
Usch vad jag känner mig dum nu :o! Förlåt, jag borde inte ha skrivit så. Det brukar ju inte finnas lika många kattungar vid den tiden på året så då finns det kanske större chans att hitta nya hem till dom.
Lycka till!
 
Varför känner DU dig dum? :crazy:
Det ÄR ju korkat att låta dem springa vind för våg o pippa hit o dit.
det tycker iaf jag.
o min syster ÄR korkad ! :devil:

det spelar ingen roll ,jag får hit de små krypen vid rätt ålder o sedan ska jag vaccinera,besikta o avmaska efter det ska jag sälja dem dyrt!! :smirk:
 
Jag behövde ju inte skrivit så som jag gjorde i första inlägget eftersom att det ju inte är din katt/ditt fel. Bra att du tar hand om dom och säljer dom åt henne i alla fall. :bow:
 
OK... vad ska DU ta för ungarna då!?

Jag bor lite trångt och borde egentligen inte ha fler katter - men om det står mellan det och avlivning så ställer jag upp... men du lär nog inte få några problem att hitta hem till de små! :smirk:
 
Jag tror inte heller att det blir problem då efterfrågan på rasblandningar är stor,tror att folk ser det som ett substitut....har de inte råd att köpa sig en ren oci så tar den en blandning!
jag kommer att ta mellan 1000:- o 1500:- för dem,o då är de vaccinerade ,vet.besiktade o avmaskade.
Det är den summan som många tar för "blandisar".
fördelen med tex: oci är att de OFTAST nedärver färgen o spottarna till sina ungar.
o det e väl det folk är ute efter...inte vet jag .
:smirk:....känns som om jag inte har en aning men skitsamma. :o
 

Liknande trådar

Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 637
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Man får lov att skratta. Det gör jag egentligen. Det här är riktigt löjligt egentligen! Jag skäms! Jag tappade taget om hörlurarna på...
Svar
15
· Visningar
1 980
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Frågat med glimten i ögat, men detta tycker jag är lite filosofiskt intressant. Vem är det som ska vara tacksam i en hundaffär...
Svar
12
· Visningar
1 382
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp