Hjälm för hög panna!

Sandan

Trådstartare
Jag har ett problem! Det är att jag har ganska hög panna och därför trycker hjälmarna fram (=inte så bekvämt:grin:). Har alltid haft det här problemet och börjar bli väldigt trött på det! Så nu undrar jag om nån vet om det finns någon hjälm speciellt för personer med hög panna? Väldigt tacksam för svar!:)

Sv: Hjälm för hög panna!

Har själv samma problem med att hjälmar lätt trycker i pannan och ger huvudvärk. Har en Champion Vent air nu, och den är hur skön som helst! :love:
Kanske kan vara ngt för dig?

Sv: Hjälm för hög panna!

Åhh, det låter ju bra:laugh:. Har du nån hemsida eller nåt till den?:) Eller har du en bild på hjälmen?:laugh:

Tack för svar! Ska googla på namnet dessutom;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: hamilton1
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 003
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår