• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 713
Sv: Hjälmar

köp INTE JWn bara, dom är ju apfula jämfört med gamla showjumper å allt va den hette

det är ingen idé att köpa en gpa titan pga av vetilationen iaf, jag märker ingen skillnad på den och min gamla c.o. showjumper

Köp en JW dom e så J*VLA snygga :love: ska också köpa en sån faktiskt :banana:

Men jag vill inte härmas :p
Åh, finns det inga ovanliga hjälmar?

Meen :( Jag som blir varm som fan i den jag har (en ventilationshjälm). Ingen skillnad alls?

En ovanlig hjälm?!

:idea: Köp en plasthjälm med öronbyglar! De är sällsynta nu för tiden! :D

Men köp den andra JW´n då, den med ventilation, bara sett John rida med en sån än så länge! ;)
Den kostar ca 2.600 kr.

Jag ska köpa hjälm så snart jag har råd det kommer då bli en champion showring som är marin med beiga läderhakband kostar ca 1600 kr :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: Blyger
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka