Hjälmtips!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Wildty
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 810
Sv: Hjälmtips!

Hm... jag vet faktiskt inte, har provat en del men kommer inte ihåg vad de heter. Jag har ganska runt huvud så antingen trycker dem på sidorna eller så glider de bara fram och tillbaka :crazy:. Så summerset är den som passat bäst... Sen har jag inte så höga krav heller, jag menar, man får vad jag betalar för och jag betalar max 500 :D

Jag lånar knapp nu och går utanför tråden.. Kan man rida dressyr med en hjälm m läderband :angel:, eller är det heeeeelt fel?

Klart att du kan!
Jag tycker t.ex. CO Hampton skulle vara snygga som lite mer "dressyrhjälmar" och de är ju med läderhakband. Beror mer på modellen.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: MimmiNO
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
216
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
345
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka