Hjälp en klantig j**el

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare _jossan__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 017
J

_jossan__

Om man råkar radera alla bilderna i en mapp (man tänker inte på att alla är markerade utan vill endast ta bort en av dem).... och sen så finns dessa filer inte i papperskorgen, vart kan man hitta dem då? Går det över huvud taget att få dem tillbaka? (snälla, säg ja :angel: )

Sv: Hjälp en klantig j**el

Googla på filerecovery eller liknande och ladda ner ett sånt program. Filerna försvinner inte förrens de skrivs över av annan data.

Du snabbraderade alltså bilderna?

Eller kan du av misstag ha flyttat dom till en annan mapp?
Isf kan du pova att söka på ett filnamn du kommer ihåg eller på senast ändrade filer.

jag hade precis laddat över bilderna och när man trycker på "slutför" så kommer mappen de ligger i automatiskt upp, och då är alla markerade. Jag skulle radera en av dem och på så sätt råkade jag radera alla bilderna...

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 087
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka