hjälp, har problem med styrningen...........

• Western
  • Trådstartare Trådstartare lana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 927
Sv: hjälp, har problem med styrningen...........

rider du en häst som kan western eller lär ni er tillsammans ?

Sv: hjälp, har problem med styrningen...........

tack för alla tips jag fått, red i måndags, och testade mej fram, mest med skänklarna och det gick jättebra, tills jag började joggen.....
Jag rider för tränare som är superbra, det är hennes häst jag rider på, har tränat genom serpentinbana och mellan koner i stor volt, jag kan ju rida vanligt så varför funkar det inte i western????
Är 33 år gammal men känner mig som en 5-6 åring med tyglarna uppe vid hakan snart!!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 685
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Sharpless
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 577
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka