JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hjälp med färg på schabrak till skimmel!
Sv: Hjälp med färg på schabrak till skimmel!
Jag har en skimmel. han har mycket grå stänk i sig ;D så han har ett grått tävlingschabrak med mörkare grå och vit kant på
skitsnyggt på min Casco
Utrustning
Får svår idétorka när det gäller färger till brun/vit skäck. Vad för färg blir snyggt på schabrak mm? Har svart som grundfärg nu, men...
Dressyr
Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :)
Så, vad har ni...
Utrustning
Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Utrustning
Har bestämt mig för att köpa en helt ny uppsättning schabrak/lindor till mitt sto och behöver råd i följande mycket viktiga fråga: Vilka...
Stora shoppingtråden III
Utrustning Hittade ett par stövlar som skulle kunna fungera på mina breda ben men fick mail nu om att dom var slut i lager. Och det är den enda...
sweep
9 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Idag tömkörning med kapson. Hon har strulat lite vid tömkörning, tänderna är förstås kollade, och jag försöker hitta olika sätt att få...
Görel
13 minuter sedan
WE-tråden
Svar: 703
Visningar: 61 759
Grenar