Hjälp med ignorering i Messenger?

Lupino

Trådstartare
Vad har jag för möjligheter i Messenger att slippa se alla konversationer från en viss person? Jag vill inte blockera personen för jag uppfattar då att denne inte kan kontakta mig och jag vill att personen bara tror jag struntar i allt den skriver, inte att jag aktivt agerar för att slippa denne (då kommer personen välja andra kanaler istället).

Jag har ignorerat en konversation från personen, men igår fick jag ändå en liten siffra som visar att jag fått ett nytt meddelande från personen (och det nya meddelandet ligger överst i min lista som "Ny meddelandebegäran", mycket irriterande).

Tips någon?

För mig fungerar ignorera precis så som du vill. Jag får inte upp det du får. Har du tagit bort er tidigare konversation och det kanske är därför du får upp det som ”ny”?

För mig fungerar ignorera precis så som du vill. Jag får inte upp det du får. Har du tagit bort er tidigare konversation och det kanske är därför du får upp det som ”ny”?

Tack, jag hade kanske gjort det? Har nu ignorerat på nytt så får vi se om jag slipper i fortsättningen. Har också ställt in att det inte går att se när jag är aktiv så denna person kanske slutar vinka till mig :yuck:

Liknande trådar

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre... 35 36 37
Svar
735
· Visningar
69 214
Senast: Hemlig21
·
Relationer Nu kommer jag säkert låta hemsk men det bjuder jag på. I min krets finns en människa som kryper under skinnet på mig och retar mig... 2
Svar
35
· Visningar
8 434
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka