Hjälp med låt!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare _FiA_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 670

_FiA_

Trådstartare
Någon som har lust att hjälpa mig med förslag på låt ;) ?
Jag ska vara utklädd i bikini med snorkel och hästen ska ha en hajfena på sig, utklädnad ridklass alltså, och vi ska ha egen passande musik med oss som spelas upp. Det ska då alltså vara en låt som handlar om havet, och gärna hajar!

Någon som har lust att hjälpa mig med förslag på låt ;) ?
Jag ska vara utklädd i bikini med snorkel och hästen ska ha en hajfena på sig, utklädnad ridklass alltså, och vi ska ha egen passande musik med oss som spelas upp. Det ska då alltså vara en låt som handlar om havet, och gärna hajar!

Det första jag tänkte på var den där läbbiga musiken i filmen Hajen.
Nästa tanke var lilla sjöjungfrun "havet är djuuuup". :D

Hajen var ett bra förslag! Hoppas den finns att ladda ner bara, måste kunna bränna ut på skiva. Havet är djupt var ju också en bra ide! Men den finns inte att ladda ner , inte vad jag kan hitta :(

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
343
Senast: Gabby_Ossi
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 541
Senast: Lejontand
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 708
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka