Hjälp med märke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MALINox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 611
M

MALINox

Hejsan!
Har ett par ridbyxor av märket Horse Back, som jag älskar.
Kan dock inte hitta någon återförsäljare till dessa, hittar inget om dem överhuvudtaget. Någon som har den minsta aning?!

Bifogar bild på märket som sitter i en utav hällorna på byxorna!

Digitalkamera039.jpg

Sv: Hjälp med märke

jag har två par som är inköpta på GeKås i Ullared. (Dock är det så dålig kvalitet att jag absolut inte vill ha fler.)

Sv: Hjälp med märke

Konstigt...Jag har haft mina i många år, ser inte ens slitna ut och är jättesköna. Det allra bästa är att dom sitter helt rätt på mig både i midja (gillar låg midja) och i benen (har korta ben).
På gekås sa du?! Hmm...:cool:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 413
Senast: Enya
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 630
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur