Hjälp med val av syskonvagn!

Riru

Trådstartare
Blir galen av alla vagnar men har nu lyckats komma ner till två val.

Baby jogger city mini GT double
Bumbleride Indie Twin syskonvagn

Vad är era erfarenheter av dessa? Bumbleride ska ju funka på alla väglag, har läst att Babyjoggern också ska det men stämmer det?
Tänkte mest på snö och grusväg.

Just nu känner jag att jag helst vill ha babyjogger pga smidigheten, men att bumbleride kanske är smartaste valet om det ska funka överallt. Känns som att det är framkomligheten det hänger på mest då det fanns mycket tillbehör till babyjogger tex fotstöd, som gör att den inte blir sämre på så sätt.

Så berätta gärna hur ni upplever vagnarna, om de är som recensionerna man läser i test eller inte, om ni ångrat era köp pga någon anledning osv!
 
Jag har bumbleriden. Den funkar lika bra i stan och kollektivtrafik till att gå flera kilometer i högt gräs med stenar och kullar i sommarhagen. Verkligen allround men funkar riktigt bra i alla miljöer. T.o.m sandstrand. :-) Den är verkligen prisvärd!
 
Jag har bumbleriden. Den funkar lika bra i stan och kollektivtrafik till att gå flera kilometer i högt gräs med stenar och kullar i sommarhagen. Verkligen allround men funkar riktigt bra i alla miljöer. T.o.m sandstrand. :-) Den är verkligen prisvärd!

Hur gamla är dina barn?
Funderar på hur länge den kommer gå att använda. Storebror här blir snart tre och jag skulle vilja att det funkar ett bra tag till. Baby jogger kunde ju funka upp till 5-6 år då sätena är så rymliga.
Det lutar mer åt bumbleride just nu, har kollat lite videos och den ser mer välgjord ut också. Men ja... velar ändå.
 
Mina är 2,5 och 3,5 och ffa den äldre är väldigt lång och hon har mycket plats kvar!

Hur gamla är dina barn?
Funderar på hur länge den kommer gå att använda. Storebror här blir snart tre och jag skulle vilja att det funkar ett bra tag till. Baby jogger kunde ju funka upp till 5-6 år då sätena är så rymliga.
Det lutar mer åt bumbleride just nu, har kollat lite videos och den ser mer välgjord ut också. Men ja... velar ändå.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag letar efter en barnvagn men det är ju ta mig fasiken omöjligt. Jag kan ingenting. Vill att det ska vara stabil nog att ha på...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 474
Gravid - 1år Så ska de inhandlas syskonvagn. Men... Finns det någon som har alla mina krav?? Den som kommer närmst är en BabyJogger City Elite...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp