Hjälp mej hitta en sadelpadd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 771
C

CeciliaHeikne

haha. ja måste köpa en ny fårskinspadd, någon som vet någon hemsida där dom har bra paddar, eller affärer där dom har. Vet itne vad ja ska köpa för någon. Har ni nått tipps? bra? dåliga? :smirk:

Sv: Hjälp mej hitta en sadelpadd

Jag har en Christ Horsedream! den är väldigt bra, finns att köpa på henrikssonsridsport.se

_Peplis_ skrev:
Jag har en Christ Horsedream! den är väldigt bra, finns att köpa på henrikssonsridsport.se

den har jag faktiskt tittat på. Är den bra? :) haha.. nått mer tipps? :p

Om du vill ha en billig kan du köpa tex Börjes och klippa en ryggkanal själv, enkelt.
Den kostar bara runt 500 kr.

spelar ingen roll va den kostar bara den är bra...

Jag har börjes o den är jättebra, har inte klippt i min och den funkar bra ändå! Har man bara en ordentlig tunnel på sadeln så trycker det inte.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
393
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
432
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka