Hjälp mig!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare __miiiaa__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 687
M

__miiiaa__

Min häst blir jätte upp strässad då hon kommer inn på barnan..
MEn på träningar hoppar hon allt å med förra ägarna hoppade hon på tävling men inte dom sista gångerna med dom häller.. jag vet inte vad jag ska göra.. jag tror inte hon är läss på tävla för hon älskar att hoppa och visa upp sig men.. :confused:
Tacksam för hjälp!!

Sv: Hjälp mig!

Det kanske har hänt något som gjort att hästen blir nervös på tävling, prova åka runt på mindre tävlingar, klubbtävlingar, träningstävlingar och ta det lugnt, hoppa bara låga klasser tills hästen fått förtroende för dig. Kom ihåg att var lugn själv och inte jaga upp dig över det här.

Liknande trådar

Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 645
Senast: Sel
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 698
Senast: Mirtai
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka