JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
esparenza
Startdatum
Startdatum
1 Jun 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
571
hjälp mig jag hittar inte jag blir totalförvirrad. Vill veta vart de är fölvisningar i år, känner mig ganska dum när jag inte hittar
nåå snäääälla?
Sv: hjälp mig
taack! de va precis de jag letade efter
Avel
Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Avel
Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit...
2
Avel
Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler.
I månad 6 va...
Dejtingtråden del 38
Relationer Jag kände mig oväntat pigg ikväll så istället för egentid blev det en dejt. Ville dock vara hemma med katterna så han fick komma hit...
Bison
2 minuter sedan
Svar: 1 327
Visningar: 144 018
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Varit ute med unga russet, med sällskap av min mor och den vuxne islänningen. Gick runt och tittade på saker i byn, samt kossorna...
Sryoqwe
3 minuter sedan
Svar: 606
Visningar: 17 281
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 -
Samhälle Inte direkt om kriget i Ukraina, men denna nyhet passar ännu sämre i alla andra trådar:
På onsdag 21/5 fattar Västerås kommunstyrelse...
Jeffery
7 minuter sedan
Svar: 839
Visningar: 61 730
Allmänt