J
jein
Jag ska börja tävla (på riktigt) 2008 med min unghäst som nu vuxit dig hela 5år. Tanken är att vi ska ut och tävla både hoppning och dressyr.
Klickade därför upp termin ridhäst 08 på www.ostergotlandsrf.se
och förstår då ingenting.
jan-dec 2008
arrangerande klubb, stat, gren, serie/DM osv
men jag förstår då inte det här med DIVlll/1 södra, DIV l/1 norra, DIV lll final, DM, östgötacupen1 respektive 2 som står under (serie/dm)
Vad får jag anmäla mig till och vad får jag inte anmäla mig till, jag förstår ju att de som det itne står något under serie/dm är fritt fram att anmäla sig till, men resten?
och om jag nu vill tävla DM tex. hur gör jag då?
Om någon vänlig tävlingssjäl kunde ta sig en titt på terminen ridhäst östergötland, och förklara för mig vilka tävlingar jag kan anmäla mig till, främst L h och L d men även DM? östgötacupen? så skulle jag vara evigt tacksam.
/ virrig
Klickade därför upp termin ridhäst 08 på www.ostergotlandsrf.se
och förstår då ingenting.
jan-dec 2008
arrangerande klubb, stat, gren, serie/DM osv
men jag förstår då inte det här med DIVlll/1 södra, DIV l/1 norra, DIV lll final, DM, östgötacupen1 respektive 2 som står under (serie/dm)
Vad får jag anmäla mig till och vad får jag inte anmäla mig till, jag förstår ju att de som det itne står något under serie/dm är fritt fram att anmäla sig till, men resten?
och om jag nu vill tävla DM tex. hur gör jag då?
Om någon vänlig tävlingssjäl kunde ta sig en titt på terminen ridhäst östergötland, och förklara för mig vilka tävlingar jag kan anmäla mig till, främst L h och L d men även DM? östgötacupen? så skulle jag vara evigt tacksam.
/ virrig