Hjälp Mp3

Luff

Trådstartare
Ok - teknikointresserade föräldrarnas barn har fått en Mp3spelare.
Vi kan ladda den - yipee, men sen är det stopp. Testlåtarna hörs i den och EN låt som min man lyckades ladda ner - fasen vet hur.

Hur tusan får man in ljudfilerna i mackapären - alla sladdarna är i. Vi har hittat lagliga gratisfiler MEN dom hörs inte i lådan även om dom finns på listan när vi kollar i datorn.

Sv: Hjälp Mp3

Vad är det för märke på mp3-spelaren?
Kom det med en cd med program och instruktioner som ska användas till överföringen, och är det isåfall det ni har testat att föra över med?

Märke ingenting (julbokspremie). Cd som följer med har bara drivrutiner för Windows.

Bra fråga. Min man har nu lyckats få in lite låtar men han är tvungen att stoppa dom i datorn först.
Datorer är han haj på men jag vill att jag som inte vill lära mig något ska kunna ladda rakt in.

Datorer är han haj på men jag vill att jag som inte vill lära mig något ska kunna ladda rakt in. :confused:

Anledningen till att dom inte hörs kan vara att dom är WMR (eller vad det är) skyddade. Om man "rippar" låtar från skivor, så brukar det fungera.
Jo man måste föra över låtar till spelaren via datorn först.

Ullo: Volvo kanske, men vad spelar det för roll. :D

Vi kör Windows - och Toyota.
Jag är sådär så att det får inte vara två steg. Om det står ladda - jag ser att det laddar i mp3spelaren men likförbaskat så fastnar det inte...
Jäkligt irriterande - teknik ska bara funka, inte kräva min tid. Den vill jag slösa bort på Buke.

Min man får ladda ner. Jag väntar tills det blir idiotanpassade funktioner.
Radio - det är bra det.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
985
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
3 035
Senast: Zaria
·
IT & mobiler Har köpt en låt från itunes enbart eftersom jag ville ha den som ringsignal! Men hur tusan går jag tillväga nu? Kan man på nått sätt...
Svar
4
· Visningar
2 037
Senast: tomten
·
K
IT & mobiler Har just köpt en mp3-spelare, EuroLine med 128 Mb. Jag försöker ladda ner några låtar på den men det funkar inte :crazy: ... Det...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur