A
AkiraPhoto
Skulle behöva lite hjälp, och råd från er därute! Om tråden ligger fel så ber jag om ursäkt.
Det är så att jag har måttbeställt ett par ridstövlar (königs) och det är ägaren av hästaffären som jag beställde ifrån, som har mätt mina ben. Nu kom stövlarna igår, och jag provade dem och tyckte dom satt bra så jag genomförde köper. Nu när jag provade dom idag så fick jag sån himmla ångest, för som sitter inte alls bra!
Dom är iallafall minst en storlek förstora i foten och två-tre cm förkorta i skaftet (anser jag + flera andra) När jag provade dem i butiken så sa hon som jobbade (butiksägare) att dom såg bra ut i längd, så jag reflekterade inte mer över det. Finns det någon chans över huvudtaget att jag kan häva köpet och få pengarna tillbaka? Eller byta mot ett par som passar? Jag är inte alls värst insatt i sånthär, och fattar inget vidare när jag Googlar heller tyvärr.
Skulle ju aldrig genomfört köpet, men som den dumma nöt jag är så lät jag stress och social fobi ta överhand, vilket gjorde att jag rusade igenom det hela och ville bara få det överstökat.
Det är så att jag har måttbeställt ett par ridstövlar (königs) och det är ägaren av hästaffären som jag beställde ifrån, som har mätt mina ben. Nu kom stövlarna igår, och jag provade dem och tyckte dom satt bra så jag genomförde köper. Nu när jag provade dom idag så fick jag sån himmla ångest, för som sitter inte alls bra!