Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grattis!
Har varit med om samma sak. Slutade vara på snyggast.se sen den dagen... :smirk:
Håller tummarna för att du inte får hem en FET telefonräkning. Vägra betala skiten, IFALL!
Vad jag har hört av komsumentvägledaren, så kan dom inte tvinga en att betala eftersom man inte skrivit på nått avtal eller godkänt dom.
Så såfort det dyker upp en räkning så ska den bestridas skriftligt och kopior ska behållas och skickas till Konsumentvägledaren. Tänker INTE betala nått
Men vi får se hur det går, som tur var upptäckte jag det väldigt tidigt så jag hoppas jag klarar mig undan räkning på flera tusen.
Juridik & Ekonomi
Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp...
Trädgård & Växter Kan jag använda halmpellets som täcke i odlingslådorna i växthuset?
Halm funkar ju, men pellets?
Behöver nog täcka med något för att...
Juridik & Ekonomi Det kanske är jag som är för mjäkig med barnen? (Fast egentligen tror jag inte det, tror jag?)
Jag har väldigt troligt ADHD men har...