• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare amanboriel_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 704
A

amanboriel_

Jag har mina bilder upplagda på webshots.com, men när jag försöker visa dem för andra så går det inte.
Jag har inte kryssat i att bara vissa inbjudna får se, så det borde fungera, men det gör det inte.
Är det någon som kan hjälpa mig?
Antingen om du vet vad jag har gjort fel, eller om du vet en annan sida (som inte är alltför svår att förstå sig på) där jag kan lägga upp mina bilder istället?

Tack!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: HjÄlp

Hur försöker du visa dem? Om du använder "infoga bild" verktyget här funkar det inte, i alla fall.
Testat ta bort http://?

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 383
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka