• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Lea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 724
L

Lea

Blev lite fel rubrik där. Det råka bli så när jag skrev den, ni vet - datorn föreslår vad ska skriva. Den skulle egentligen vara:
Hur tycker du om kläder på hundarna? Fint, djurplågeri, nåt mittemellan?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: HjÄlp!

Oj! Måste hon köpa en valp? Vad säger hon om att köpa en gammal hund? :o

var med henne när hon åker till uppfödaren och diskutera läget.. din farmor kanske hellre bör adoptera en äldre stillsammare hund av knähundstyp? eller kanske en katt som inte behöver promeneras alls..

Blev lite fel rubrik där. Det råka bli så när jag skrev den, ni vet - datorn föreslår vad ska skriva. Den skulle egentligen vara:
Hur tycker du om kläder på hundarna? Fint, djurplågeri, nåt mittemellan?

Va?! Nu fattar ja ingenting... :cool:

hm...blev lite märkligt. Jag ber om ursäkt. Min dator cepar sig...eller är jag bara oteknisk?:angel:

ja du måste ju ha raderat helt inlägget om att din farmor vill köpa en spansk whippetvalp typ eller vad sa du?
och farmor din har hjärtproblem och kan inte ens gå 50 meter.. tyckte att rubriken passade bra.. även fast ja inte minns den så kan ja inte minnas att jag tyckte den var konstig..

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 304
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 934
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
116
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 089
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka