Bukefalos 28 år!

rubytoo

Trådstartare
Har köpt en rockard utan hjul så nu undrar jag var man kan få tag i hjul til en sådan??

Rockarden är till en shettis

Har sökt men tycker jag inte hittar det jag söker ;)
 
Sv: Hjul!!!

Men alltså - det beror ju på vad det är för sorts hjul som passar? Har du bilder på vagnen och fästena för hjulen eller hjulaxeln? Ta bilder annars och prova att kontakta till exempel Drive out eller någon av de andra vagntillverkarna och hör. Det är ju inte helt sällan motorcykel eller mopedhjul på rockarder och då kan du säkert få hjälp hos närmsta sådan firma också.
 
Sv: Hjul!!!

Är det en "hemmabyggd" rockard så finns det hjul att köpa hos cykel handlaren.Äldre moped hjul som är lite grövre passar utmärkt.
Annars hör du med den du köpte vagnen hos.
 
Sv: Hjul!!!

Köpte hjul till min vagn på travbutiken. Typ cross/mopedhjul.
Är det bilhjul så är det kanske bilskroten som gäller.
 
Sv: Hjul!!!

Här hittar du massor med hjul, till och med de omöjliga, snabba leveranser o jättetrevliga. Ring och berätta hur stora de hjul du vill ha ska vara så tror och hoppas jag att de ska kunna hjälpa dig. Lycka till!!!

http://www.dapra.se/
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
543
Senast: turbofling
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
302
Körning Finns det någon ordentlig vagnsmakare i södra sverige? Har en dos a dos vagn som är renoverad och i superfint skick, men den har järn...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Sleepy
·
Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Uppdateringstråd 29
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp