Hmm denna mens som bara försvann...

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare valentino-95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 090
V

valentino-95

Har ni varit med om detta ?

Jag fick barn den 27/2-09 och mensen har kommit igång som den ska efter det, jag har haft 2 mens perioder och borde nu för ca 10 dagar sen ha haft min 3:e men nu vill tydligen inte mensen komma. ( Jag har kraftig mens när jag har den )
Nu kommer det bara lite flytning ( precis sån flytning jag hadde när jag va gravid )
Vi kör oskyddat sex för vi vill ha ett till syskon :)
Jag testade negativt på ett gravidtest i dag så jag kan ju inte va med barn.

Har ni också haft det så här att mensen bara har försvunnit sin kos ?
Jag kan ju inte va gravid fast testet visar Neg ?

Sv: Hmm denna mens som bara försvann...

vänta någon dag till och gör sedan ett nytt test. Kan ju vara så att du är gravid. Kan ju även vara så att du blev gravid men embryot inte utvecklats som det ska och inte lever och det är därför det visar neg.

Mensen kan ju hoppa pga hormonsvängningar/rubbningar.
Jag skulle nog avvakta om testet fortfarande är neg. innan jag går vidare med utredning.

Gira :banana:

Ja just ja så kan det ju också vara.

Jo det är bara att vänta och se vad det bär hän ;)

Jag gör väll ett nytt test nästa vecka i fall mensen inte har kommit till då.

Tack för ditt svar :)

Min försvann efter ca 2-3 månader igen efter att den kommit. Sen kom den tillbaka efter typ 2 månader, jag tror den kan hålla på lite så under första året.

Ahha okej.
När jag fick mitt första barn så var det inte så men som sagt var alla gravid/hormonrub är ju olika för varje gång har jag hört.
Ja det är bara att vänta och se när den vill komma tillbaka :)

Tack för svaret :)

Jag fick första mensen i början av maj, precis 6 månader efter förlossningen. Sen har den inte dykt upp igen!

Okej.
Ja det är nog bara att vänta och se när den dyker upp :)

Tack o tack för svaret.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 043
Senast: monster1
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 524
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Jag hade mens kring jul, ägglossning kring 5/1 (ej testad, kvalificerad gissning baserad på att jag känner min kropp och känner av äl...
Svar
9
· Visningar
1 869
Senast: ako
·
Kropp & Själ Hej. Jag skulle vilja prata med fler som lider av samma/liknande som jag. Sen 4 år sen slutade jag äta ppiller, jag och min man börjar...
Svar
12
· Visningar
1 707
Senast: sofiaspel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka