Hööks - återkommer erbjudanden?

Soapbubble

Trådstartare
Vissa kedjor t.ex. XXL kör samma erbjudanden ungefär samma tid varje år. Gör Hööks det?

För knappt ett år sedan köpte jag en säkerhetsväst när det var 20% rea på alla hjälmar och västar. Nu behöver jag snart köpa en väst till dottern och funderar om det är någon idé att vänta på samma erbjudande igen.
 
Tack för alla svar! Det verkar inte som det är någon idé att vänta på något erbjudande på västar. Synd..,för 20% är mycket pengar om man köper något så dyrt som en väst.
Men det är väl visst idé att vänta? Det beror ju iofs på hur akut det är att köpa ny :p
Jag tycker Hööks har erbjudande på hjälmar och västar ganska ofta - eller ja, återkommande iallafall, inte en gång om året utan flera...
 
De brukar ha 15 % eller 20 % rabatt på vissa kategorier av varor 2 ggr/ år, tex skor och stövlar, hjälmar och västar, allt med reflex, täcken osv. Sedan brukar de ha medlems-dagar eller klubb-dagar eller crazy days med 20% på allt (utom sadlar) 2-3 ggr/år.
Om det är idé att vänta eller inte beror ju på hur akut du behöver västen, behöver du den inom de närmaste 2-3 veckorna så är det nog ingen idé att vänta, men kan du vänta ett par månader så är det stor chans att det hinner komma ett erbjudande.

De verkar ju köra något förbestämt schema; Ny katalog (bör komma snart för vår/sommar), 2-3 veckor senare rabatt på skor och stövlar, 2-3 veckor efter det rabatt på hjälmar och västar, 2-3 veckor efter det rabatt på täcken osv.
 
Har också för mig att de kör erbjudande på hjälmar och västar inför terminsstart.
Erbjudanden återkommer helt klart, oklart hur ofta. De har även 20% på allt upprepat.
 
De brukar köra 20% på säkerhetsvästar och hjälmar inför ridskolornas terminsstarter.

Har också för mig att de kör erbjudande på hjälmar och västar inför terminsstart.
Erbjudanden återkommer helt klart, oklart hur ofta. De har även 20% på allt upprepat.
Jag köpte min väst förra året i mars. Då var det 20% på hjälmar och västar etc. Men de kanske kör fler gånger än bara vid terminsstart.
 
De verkar ju köra något förbestämt schema; Ny katalog (bör komma snart för vår/sommar), 2-3 veckor senare rabatt på skor och stövlar, 2-3 veckor efter det rabatt på hjälmar och västar, 2-3 veckor efter det rabatt på täcken osv.
Dom har slutat med kataloger. Kommer mindre blad istället (kom ett förra veckan)

Tror dom kör någon kampanj varje vecka nu + extra på helger (vissa utvalda varor)
 
Vissa kedjor t.ex. XXL kör samma erbjudanden ungefär samma tid varje år. Gör Hööks det?

För knappt ett år sedan köpte jag en säkerhetsväst när det var 20% rea på alla hjälmar och västar. Nu behöver jag snart köpa en väst till dottern och funderar om det är någon idé att vänta på samma erbjudande igen.

Om du inte redan hunnit handla såg jag samma erbjudande idag :)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 126
Senast: JennyLz
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 366
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp