Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag gillar att kombinera brunt o rosa så dom här var helt perfekta:

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=410263&deptid=94&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC jättefin grimma, köpte den i rosa :D

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=600760&deptid=112&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC regntäcke - tråkigt att det bare var i storlek 95..

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=290026&deptid=131&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC den här väskan var också snygg.. min är röd och ful :( Blä..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Lädret som Gold Medal och Clardige House har är i bra kvalitet. Däremot så kan ju kvaliten på dom billiga tränsen diskuteras, men man får ju oftast vad man betalar för :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag gillar det lila fleecetäcket och matchande grimma med Lena Furberg-brodyr, samt det lila regntäcket med stjärnor. Shettisen färg är ju lila :D

Annars gillar jag Airowear västen, en del ridkläder, kandaret var fint. Annars tycker jag det mest är samma samma hela tiden :( Det finns inte ens några fina dressyrschabrak längre.
Det fanns en del snygga täcken, men eftersom hållbarheten och passformen inte är något vidare så...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

*kl*

Idag kom katalogen! Det är mycket roligare att titta i den än på nätet tycker jag.... :)

Jag måste säga att jag saknar att det inte finns tjocka stalltäcken i storlek 105...min lillshettis som rakas på vintern vill gärna ha ett tjockare täcke...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Nu såg jag att du gjort en tråd i detta intressanta ämne;)

Jag tittar igenom katalogen och försöker tänka "jag behöver inget, jag behöver inget" men man kan ju inte låta bli att titta:D

Nu hittade jag precis ett sånt träns som jag vill att årsfölet ska ha när hon blir stor. Kankse, kanske får jag köpa det, samtidigt som jag vet att jag kommer att hinna hitta så många snygga fram tills hon är stor:angel:
Det är tränset högst upp på sidan 94, ska vara i just den bruna färgen som jag tror kommer att passa henne perfekt!
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Nu har jag gjort mitt vanliga bläddrande med tillhörande inringning av det jag vill ha! ;):D
Blev dock inte alls många "vill ha", tycker att detta utbud var det sämsta på länge! :crazy:
(Dock fina träns!!)

Men dessa ska jag iaf fundera lite på!
(När det är såhär billigt vågar man ju chansa mycket mer)

- Sidan 1. CRW Blitz Väst
- Sidan 19. CRW Poloshirt
- Sidan 56. Tränsväska, CRW Stövel & Hjälmväska
- Sidan 116. Showmaster Schabrak i Olivgrönt :love:, Brunt och kanske Creme?
- Sidan 123. KANSKE Claridge House Lädergjord med magplatta (L.)
- Sidan 124. Svansskydd
- Sidan 138. Sadelvagn till bil


Några synpunkter? :laugh:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

En ny lädergrimma där som e snygg, den för 379 kr. Men är inte säker pp att färgen passar min haflinger :angel:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

kl

Jag är totalt efter! Nu när de kommit ut med en ny katalog och nya produkter, ja då blir jag störtförtjust i ett träns från hööks "Aachenträns Claridge House® Limerick" . .. -som är totalt utsålt :( Finns bara kvar i butik i Sthlm och det känns lite dumt att åka 40 mil t/r för ett enda träns :p

Har kikat runt i nya katalogen och inget annat duger helt plötsligt!
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

ring och be dem skicka tränset åt dig.
fråga går ju alltid, har du tur så skickar de.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

jag tror du kan be "din" hööksaffär ringa och få tränset till dem:idea:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Varor skickas ej mellan butikerna, kommer inte tränset in igen så du kan beställa via postorder?
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Kanske be någon snäll Stockholmsbukare fixa?

Tyvärr känner jag inga stockholmsbukare, men jag har satt ut sökesannonser, får hoppas på att någon köpt det som inpulsgrej på rea men ångrar sig och hellre vill sälja det till mig :devil: :love:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

låter lite märkligt. Min medryttare har fått butiken i borås aka centrallagret att hämta hem vara från annan butik. Senast i höstas iof..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Med tanke på att varor vanligtvis inte skickas mellan butikerna så är det inte speciellt märkligt. Men då och då skickas ju varor tillbaks till centrallagret och då blir det förstås lite annorlunda. Vad var det för vara det gällde? Ett rea-träns ligger antagligen inte så högt på priolistan då man inte ens får lägga undan dessa varor :)
 

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 637
Senast: Badger
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
236
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 111
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 861
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp