Hööks ridoverall

På marknad i Torsby.
Är av märket Fristad, tror jag... (Har inte kollat än) :D

Fast jag är en jävel på att pruta, så den är nog typ 100-200 kr dyrare i vanliga fall.
 
Jag beställde en storlek large nu på postorder. Vintern börjar närma sej och i år skall jag i alla fall INTE frysa!!
 
Jag har en sådan och är jätte nöjd med den. Behöver inte ha mycket under den och man känner sig inte klumpig alls. Har inte frysit någon gång och den har inte blivit genomblöt heller. Den är värt pengarna!
 
själv har jag en skoteroverall, hur mysigt som helst att glida omkring i stallet i på vintern, det krävs ju oxå här i norrland!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag rider WE och fälttävlan, har en mellanpris hoppsadel som ligger ok på hästen men oskön för mig att sitta i samt en äldre...
2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
888
Senast: Oknytt
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
737
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
594
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tälta med hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp